Jag är så fantastisk.

Döende så gjorde jag ett mycket gott "te" jag skivade i ingefära, pressade i en halv citron och tryckte i massa  agave-sirap. Toppen hoppas det gör mig lite pigg & glad det kan jag behöva. Fick förut en insikt i att jag blivit tjock med. Okej att jag vart tjock i alla fall sedan gymnasiet men jag kände jag hade fått tjockare lår nu med. Happy day. Underbart. Mammas kommentar  kommer väl vara : VAD TJOCK DU ÄR!!!! När hon ser mig, alltid lika kul att höra sånt. Med tanke på vårat hektiska tentaplugg är det la inge vidare konstigt dock. Men för och plugga bra har vi insett att man måste belöna sig. Belöning kan som för oss till exempel vara något gott + Eva & Adam. Tills nästa gemensamma tenta lär det bli ännu mer, då lär vi möla glögg, pepparkakor & lussekatter. Hjälp jag kommer börja rulla fram. Gaah, gud vad taggad jag blev nu då.

Min ekonomi är föresten precis lika strålande som vanligt. Har 450 kronor på mitt kortkonto som är till för allt kul som till exempel alkohol och annat övrigt. På mitt matkonto har jag hela 900 kronor, jag kommer få leva på billiga veckan recept månaden ut. Jag är så fantastisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0