Jag är ett 2

Jag är ett geni. Tre lappar la jag idag i med mitt namn och telefonnummer på ICA X, jag vill verkligen vinna den röda kitchen aiden! Jag tror jag har lagt i sju lappar sammanlagt. Jag är så fyndig va!

Kom rätt nyss från skolan, som vanligt spenderade jag dagen oengagerad med huvudet fyllt med annat. Började just plugga statistik & det flöt på riktigt bra tack vare Erik Lejons anteckningar. I morgon ska jag skriva ut lite gamla tentor och sedan helt enkelt försöka lära mig uträkningar som brukar komma så jag i alla fall kan få några poäng på måndagens tenta.

Den biggest är nästan lite tyst idag, eller a tyst och tyst. Låter väl bara som hon väger en sisådär 120 kilo. Pratade med mamma om det förut och hon sa att hon aldrig skulle klara av att flytta till lägenhet igen. Förstår ju tankegången...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0