Halsont.

Galant, fyra dagar till hemgång och jag vaknar med halsont. Så jävla party.... Har dessvärre inte tid att vara sjuk.

Mina dagsplaner:

  • Statistik
  • Tvätta
  • Plugga kursen vi läser nu
  • Läsa igenom häftet vi har i "läxA"
  • Städa
  • Göra packlista
  • Börja packa

När jag förra året flyttade från Tjörn trodde jag aldrig att jag skulle sakna det. Men det gör jag och jag kommer att försöka flytta tillbaka dit så fort som möjligt. Jag ska i alla fall bo i Västra Götalandsregionen! Norrland var bara en livskris jag hade. Jag förstår dessvärre inte alls hur jag tänkte där, hade jag inte träffat alla mina underbara kompisar hade jag sagt jag ångrar mig jag inte valde Halmstad!

Min reseönskan blir inte mindre när mina föräldrar åker till Filippinerna den 17 februari, jag är så brutalt jävla avundsjuk. Skickar de kort och köper skor så blir jag i alla fall glad! Lycka kan köpas för pengar! Jag måste lämna Sverige för något varmare land nästa år känner jag, så blek som jag varit nu två år i rad. Förra året var jag ju sjuk säkert halva sommaren och låg hemma död & denna sommaren jobbade jag så fruktansvärt mycket. Jag ska nog försöka önska att jag jobbar ja men säg åtta veckor och inte tio denna gången så jag kan få ledigt lite också & jobba på brännan.

Jag hoppas verkligen dagen Alla krossade hjärtans dag kommer in i kalendern!!! På tal om kalender, tror jag ska vara crazy och försöka designa en ny kalender på http://www.personligalmanacka.se/SE/ Min tredje sådana! Ska man kanske ändra layouten!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0