Gossip Girl

Efter fyra avsnitt Gossip, säsong 5 så känns livet plötsligt lite lättare. Men den biggest klampar som ett jävla cp, när jag kom hem från mumsan idag så hade hon fortfarande inte tagit in min lapp jag la i brevlådan i MÅNDAGS. Kill me. Håller hon på såhär imorgon när jag är sminkad & påklädd då jävlar ska jag knacka på- Jag orkar inte mer.

I morgon ska jag träffa gruppen igen och jag får tyvärr säga att jag bävar nått så fruktansvärt för det. Jag är så jävla less på detta jävla helvetesprojektet. Denna kursen har verkligen varit helt sjukt horribel. Ekologi & geovetenskaps-tenta, projektarbete som innefattar (om det är ett ord): fältprovtagning , dagar på labb & en underbar rapport + redovisning. Men det tar inte slut där. Vi har också vattenkemitenta & ett vattenprovtagnings tillfälle för att få licens. Endå är kursen "bara" 15 poäng, men om man tar hänsyn till hur mycket vi ska göra kan man kanske förstå min oro för att bli utbränd innan tjugo. Galant.

Unnar mig lite Simon Norrsveden innan jag inväntar John blund. Han är ju verkligen helt fantastisk, Norrsveden asså. Men som jag och Mumsan pratade blev vi jättebesvikna på skivsläppet på spotify. flera av de ynka nio låtarna har funnits där länge! Men Demonen & En ailien i bröstet är endå mina favoriter.

Lagade lite mat förut också, 4 portioner vegetarisk lasagne. Hör och häpna, en annan än den med spenat. Blev helt okej-gott. När inte ens laga mat är kul, då mår man inge vidare. Jag minns inte när jag köpte ingredienserna till detta & jag har helt enkelt dragit mig för det. Kvällsmat i morgon blir i alla fall kokta rödbetor, det har jag inte ätit sedan jag var liten.

Pusstjao nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0