Godnatt

Idag tog jag steget att skaffa Spotify Premium! Jag har totalvägrat innan men när jag hade lyssnat fem gånger på alla mina favoritlåtar tog den ogenomtänkta Emma över och klickade på köp.

När jag i 8:An var i Spanien med skolan så hade familjen jag bodde hos en enligt mig helt galet bra uppfinning. Ett dubbelörngott, du lägger i två kuddar breve varandra så de inte glider isär- Trodde detta var ett sånt, men icke http://www.hm.com/se/product/82767?article=82767-A#article=82767-D .

Jag har ju verkligen en dille för sängkläder men på något sätt så stoppade jag mig just ifrån att beställa en jäkla massa sådant. Ekonomin tillåter inte! Men fanns massa fina lite lyxigare på H&Ms hemsida.

Nu ska jag sova! Puss och godnatt. Ny kurs i morgon, snälla gud hoppas den är okej! Nästa tisdag ska jag ha möte med statistikläraren med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0