God morgon

Jag sover som en prinsessa, två täcken gör allt! Jag har ett på underkroppen, kanske midjan och ner och ett upp till huvudet. Jag har dessutom räknat ut att jag ligger otroligt stilla, jag har ju hårinpackning i & täckte bara en kudde med handduk & ja jag ligger kvar på den :)

De har skett en uppdatering på facebook i mobilen, den är inte till min fördel! Jag älskade att se mina stjärn-vänner på en egen flik, men inte längre. Tack och lov är det kvar på datorn, jag vill ha kollen!

Annars är dagsläget precis som vanligt fast en positiv sak I MORGON ÅKER JAG HEM TILL SKÄRHAMN!!!! Det kommer bli den här terminens happening, lätt!

Nu måste jag dessvärre masa mig ur sängen & duscha ur inpackningen, hoppas på ett hår from heaven!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0