.

Idag ska jag satsa på sänggång innan 8. Jag är helt utmattad, helt slut. Pratade med mamma förut och hon var och handlade födelsedagspresent till mig. Hon köpte röda Gripsholms handdukar & badlakan. Vuxen poäng är när man önskar sig handdukar.. Jag önskade mig till och med speciella handdukar, så det ska bli nice! Hoppas jag får presentkort på kicks så jag kan unna mig min favoritparfym genom tiderna. Den är dock snuskigt dyr och har aldrig varit en prioritet. Men här är den:


Får jag resepengar i present så tror jag jag ska försöka mig på en utlandsresa till hösten, precis innan skolstart. Jag vill inte vara så blek och glåmig som jag varit nu två år i rad. Jag vill bli brun, blir ju mest fräknig men i alla fall.. Idag hade jag verkligen velat festa, fira att kursen ÄNTLIGEN är slut. Sågade såklart den i kursutvärderingen förut, är väl inte den mest ödmjuka själen här.

I veckan, i morgon eller på fredag tänkte jag dra ner till stan och kanske köpa en julklapp till pappa & födelsedagspresenter till Hanna och försent till Erik & Mumsis. Så är jag klar tror jag minsann!! Kan inte förstå hur bra/snabb/effektiv jag varit med julisarna i år. Enda året jag inte haft varken tid eller lust att åka till stan, måste vara för jag är den snabbest!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0