En gång är ju ingen gång, det vet jag

Förutom våran mysiga vi-firar-tentan-med-scones + lite Eva & Adam spenderade jag dagen paranoid. Borstade tänderna, hörde massa manliga röster och någon sa Emma. Jag trodde jag skulle dö, rinde Erik för pepptalk men han tyckte jag överdrev. Men såklart jag gjorde, det är ju min grej. Men det var sjukt läskigt.

Min jävla ho*granne klampar som ett jävla cp. Det är inte okej att börja klampa halv sex på morgonen och nu två timmar senare fortfarande klampa. Mitt liv är galet tråkigt och precis ingenting går som jag vill. Idag ska vi ha vattenprovtagning för att få licens på att vi kan göra det, cool sak att ha i cv:t;) Hoppas det går vägen, var svinnervös igår. Men gör man allt man ska så ska det nog inte vara så svårt. Klockan halv två ska jag iaf provta med Mumsan.

Jag har jätteont i min nacke. I natt låg täcket inte kvar runt halsen någon av de sju hundra gångerna jag vaknade i natt. Jag måste verkligen plugga nu. Tentan är den 7e och det närmar sig med stormsteg. Så nu frukost och sedan måste jag sätta mig med helvetet. Idag måste jag börja räkna med. Toppen


"Åh jag sa att jag har älskat nån en gång, ja men en gång är ju ingen gång, det vet jag. Åh jag tänkte på att en gång var jag god, ja men en gång är ju ingen gång, det vet jag. Åh en gång sa hon att hon såg nått i min själ, ja men alla lögner rostar ju, det vet jag. Åh en gång trivdes jag med livet utan er, men en gång är ju ingen gång, det vet jag. Så jag såg på min demon och sen jag sa : är det sant att även jag kommer att dö? Åh han log mot mig och svarade sakta : ja, men du kan nog ta det lugnt för vet du vad. För jag har ju bestämt att det som händer blott en gång det spelar ingen roll, så baby låt det va."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0