domedagen

Jag tänkte igår att varför sover jag aldrig med utsläppt hår. Så jag prövade, nu förstår jag varför... Ser ut som min natt var betydligt mer spännande än den faktiskt var...



Igår kunde jag inte sova. Inte för att jag var nervös för kvällens tenta, nej nej. Jag var nervös för att jag inte kommer vinna Kitchen Aiden på Ica..... Men kom också på en potentiell födelsedagspresent/julklapp! Jag behöver ju inget, vill ha massa men tror inte jag behöver något konkret så jag ska nog önska mig spons till en resa.

Den biggest har inte klampat idag, är det ett bra tecken? Ska vakna med ett avsnitt Svensson Svensson, säsong 2 & efrter det frulle och sedan en stunds statistik, så länge jag kan koncentrera mig. Sedan tänkte jag duscha laga mat kanske och lite så.

Kitchen aid-tävlingen slutar på fredag, så jag måste handla mer! Vinnaren kanske lottas ut på lördag? Så har ingen ringt mig på lördag kväll kan jag glömma den. JAG VILL HA DEN!! Mamma sa förresten attt alla färger kostade lika mycket i Uddevalla? Där jag kikat är den finaste, den rosa 1000 kronor dyrare, och maskinen är ju dyr som den är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0