de va nog slirigt

Grattis på 20årsdagen Hannapanna! Hoppas din dag blir bättre än min, jag är sjukt bakfull.

Igår förfestade vi hos mig, man kan säga jag har en del att stå i sen.... Sen gick vi på sittningen, bordsplaceringen var förträfflig, jag satt med alla mina kära. Jag insåg just att jag inte ens minns att vi åt på sittningen , underbart man vet ju aldrig vad mer man "glömt". Efter sittningen blev det Origo (minns inte walken dit heller). Väl där var det kul. Jag hittade en jättejättejättesnygg kille, eller a han hittade mig. Vi hade träffats en gång innan och han kom ihåg mig, sötisen. Men han var aningen för på, på ett läskigt sätt så jag flydde.!?!??

Insåg just jag inte har så mycket mer och berätta. Jag klappade DJ:en på benet och önskade musik. Som vanligt fanns inte mina låtar. De va nog slirigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0