Bra-listan

Älsklings-huuvisen har rätt, bra saker har trots allt hänt också :

  1. JAG HAR UNDERBARA VÄNNER
  2. Det har gått bra på tentorna
  3. Jag vann fysiologikriget till slut
  4. Vi har haft underbara plugg/myskvällar
  5. Vi överlevde Stöcksjö-projektet
  6. Mumsan var i min grupp
  7. Jag kan tenta om Statistiken
  8. Min telefonräkning var bara på 509 kr
  9. Min nya turkgranne är trevlig
  10. Läskiga wf-killen har inte hört av sig mer
  11. Jag och Hanna har vapenvila
  12. Vi hittade snygga outfits till Halloween
  13. Ed Westwick kollar på mig med sängkammar-blicken varje dag, han sitter på väggen
  14. Mår rätt bra i huvud & axlar
  15. Min hud är på bättringsvägen
  16. Lösnaglar är ett alternativ
  17. Att bo ensam så slipper man störa sig på andras ljud
  18. Den biggest har över lag lugnat ner sig minst 70&
  19. Statistiken idag var rätt "lätt"
  20. Jag åker hem om 8 dagar
  21. Jag har fortfarande chansen och vinna min Kitchen Aid

Där ser du, jag kan vara äckligt optimistisk ;)


Kommentarer
Postat av: Huuvisen

Bra emma!! Men du glömde vattenlicens ;)

2011-11-10 @ 07:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0