Är bäst på att packa

Jag hade min röda hårdskalsväska hem i torsdags, jag tog ur 2 outfitar och endå fick inte ziperallen plats. Väskan var stenfull! Och igår hittade jag såklart en massa skit att ta med mig upp hit. Jag dumpade av massa presenter och så hemma men väskjävlen igår var så galet galet megafull. Plasten börja bukta. Fick ta kanske två kilo skolsaker i handbabaget (från miljörätten och det). Men vad gör de som den underbara människa jag är slapp jag ju såklart betala övervikten. När jag ska hem på jul tror jag bannimej jag tar med mig typ 4 outfitar och det får vara bra. En party och tre vanliga, så får jag leva i det. Hästkläder har jag ju hemma i överflöd!

Men det är alltid skönt att sova i sin egen säng. 140 är heaven, min nya hos mamma och pappa är ju "bara" 120 och det är jävla stor skillnad. Kanske extra stor då min säng har trä som går ut 10 cm åt varje håll så den ser ännu större ut. Men endå, 140 är king. Fredrik låg såklart snällt och väntade på mig. Var hemma i lägenheten igår strax innan elva. Jäkla jox och ta sig hem. En överfull flygbuss till Vasaplan & därifrån en vanlig buss. Jag höll på att somna ståendes. Men allt verkar vara helt sen flygresan & det är najs.

På fredag ska jag in till stan med Mumsan. Jag ska till slut äntligen köpa min parfym. Den kommer säkert vara slut, då kommer jag gråta. Och så ska jag handla ett stärkande nagellack då mina naglar är katastroff.

Nu måste jag gå upp och duscha. Mina ben är lika orakade som tarzans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0