aLLA KROSSADE HJÄRTANS DAG

Pratat med både soffan & Frida i telefon nu så ångesten har faktiskt lättat något! Men funderingen kvarstår endå, hur fan tänker killar? Diverse upptagna killar, glodde på mina bröst. Visst jag är lång 175,5 men killarna var längre än mig, så de va lixom som HAAALLÅÅ. Hittade en ganska så tankad Madde så jag pendlade lite mellan henne och soffan. På någon av mina färder mellan dem så blev jag stannad av en söt kille som säger eeh ursäkta? Jag typ a :) Så säger han det här är min kompis om någon stackars mindre söt overallskille. Jag typ okej.... Killen höll på och dö och jag kände sluta slösa min tid så jag kollade lite snett och gick därifrån. Soffan säger jag är för hård, men jag kan inte hjälpa det. Träffade en kille som gjort lumpen med någon okänd Tjörnkille han var som ett plåster och jag kan inte hjälpa de men jag blir extremt otrevlig då och lixom försöker smita därifrån. Jag raggar dessvärre aldrig när jag är full, tyvärr var det igår inte en sådan 1/100 som jag gjorde de heller. Jag var rätt nykter och kände mig dessvärre mest besvärad av närgångna killar. Jag kan nog bara säga att en av killarna är potentiell, dock är han maxgammal och har overall... Men snygg är han i alla fall.

Nästa gång jag går ut ska jag försöka hitta någon urringad klänning. Då ska dom få se på bröst. Jag är ju inte den som är den, så jag skämms inte. Har ett sjukt urringat linne, men har inget att ha nertill + det är lite väl vulgärt.



Jag är hes sen igår, soffaN Sa hon trodde det var för röken dom sprutade ut!

Ätit frukost och min favvosoffan är påväg hit för idag är det ALLA KROSSADE HJÄRTANS DAG och det ska "firas"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0