EFFEKTIV SHOPPING

Jag måste vara bäst- Cyklade till stan, det hängde regn i luften men kom inget. Gick in på monki, hittade två klänningar för 650 kronor, köpte dem. Gick in på Ur & Penn, hittade ett halsband och ett par örhängen, köpte dem. Sen cyklade jag hem. Den mest effektiva shoppingen sedan urminnes tider, jag är helnöjd trots kalaset gick på 758 kronor.

Tänkte ta den ljusa idag med kavaj och antingen strumpisar eller inte, hihi. Vet inte riktigt om min ring passar in, men jag ska bannimej ha den endå. Den andra klänningen med ljusblåa fåglar eller vad det nu är? Ska jag ha när vi ska och titta på brännboll, jag älskar att planera i god tid!!



MONKI 400:- Ja, jag ska självklart ha andra underkläder



MONKI 250:-



UR & PENN 79:-



Den ringen till? Hm, har knallrosa naglar med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0