Kaninfeber

Hej äntligen sista seminariumet klart jag lär också vara Godkänd, hon har inte sagt något annat. Idag var värsta dagen i grupparbetets historia, oh my god vad jag ville döda någon. Fick några smärre utbrott och det var inte långt ifrån ett psykbryt. Men nu sitter jag i datasalen med en skabbig data och tänkte skriva ut gamla tentor och titta på kaniner. Efter jag idag pratat med Sandra blev suget efter en liten kanin större än någonsin sen vi fick avliva min lilla bebis.



Någon av de två sista kaninerna på bilden är det jag hade kunnat tänka mig. Renrasig eller inte spelar inte mig någon roll, så länge den är liten och har öronen rakt upp. Dock hade jag väl hellst velat ha en liten gnagare med teckning som den näst sista, alltså vit med grått. Men vi får se, ska jag köpa en kanin så kommer det inte bli förräns till hösten endå. Då kommer jag dock inte kunna åka hem mer än kanske två gånger om året och kommer tvunget få åka tåg med den lilla bebisen. Men liggvagn lär funka bra jag ska verkligen ta en seriös funderare på det, jag känner mig döensam och vill ha en kompis. Klart det inte kommer att bli lika ensamt när jag kommer till tvistevägen men jag saknar endå att ha en liten kompis. Hund och katt känns inte speciellt snällt att ha i 25 kvm men en kanin tycker jag känns okej och jag har ju inte alls långa dagar och kommer att bo löjligt nära skolan. Köper du katt och hund känns det också som att du bör ha livet planerat, kaninisen kan ju flytta med mig :)

Just nu är det mäklare hemma hos mig och tar kort, inge kul alls. ALLA och då menar jag alla skåp är fulla. Jag har gömt saker till och med i micron. Så jag segar och bävar för att åka hem, vill verkligen inte att någon ska vara kvar när jag kommer-. För att dra på det ännu mer tänkte jag dra till ICA innan  & lär få gå enda ifrån Hedlundakyrkan i vilket fall.

Tror jag masar mig till bussen nu! Pusstja


Kommentarer
Postat av: Sandra

Den första kaninen var ju helt klart sötast ;)

Puss!

2011-05-19 @ 15:18:23
URL: http://zandraedlund.blogg.se/
Postat av: mikaela

var med och tävla om att bli dagens blogg :D



http://mikaelamalms.blogg.se/2011/may/var-med.html

2011-05-19 @ 16:55:52
URL: http://mikaelamalms.blogg.se/
Postat av: Maarriia

sjukt söta :) Och Emma om du vill hem eller åka bort så är det bara att flytta den några meter mot Ålidhem så kan jag var kaninvakt :P

2011-05-19 @ 20:25:45
URL: http://shoeshines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0