kaninsnack

Ställde just in en vit kladdkaka i ugnen, jag tänkte ta med den till Emma Kallin när jag ska dit i morgon :) Lugnt och städat när jag kom hem, som tur var de inte kvar! Men jag såg två spår att de varit här och Corona biljetterna stod som tur kvar i kryddhyllan.

Framöver lär de bli en hel del kaninsnack då de för tillfället det enda jag tänker på. SKypade just med Erik, länka lite bilder på små knoddar och hade namndiskussioner. Hankanin ska jag självklart ha. Då tänker man att man få döpa honom efter någon kille jag gillar till exempel Ola eller Håkan, men det var ju helt värdelösa namn. Då är Rodney (Roddan) betydligt bättre? Kaxigt namn och förhoppningsvis lever min ännu inte födda kanin upp till förhoppningarna.

Ärligt talat! Kolla knoddarnA:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0