Brunt VS blont?

Efter jag tittat runt på frisyrer och såklart inte hittat något. Inte direkt lätt och hitta när jag har jordklotets rundaste face. Men i alla fall det lär bli trist topping, men kommer antagligen ta en hel del. Mitt hår är ju ganska så slitet om man säger så. Jag fick också ett litet ryck att jag till mamma & farmors lycka att jag vill bli blond. Hade inte suttit helt fel. Vi får se om jag gör något crazy i sommar. Känns dock segt att det kommer bli så mycket dyrare då. Blont hår vågar jag då inte slinga hemma. Mitt underbara bruna hår nu färgar jag med ICA-färg kan det bli bättre? Känns också som att det är mer skonsamt för mitt stackars hår och få vila en stund.

VS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0