Pirates of the caribbean

Om 13 dagar flyttar jag, fattar du 13!!! Hur sjutton kunde tiden gå så fort? SisT var det ju flera månader kvar. Jag är faktiskt superduper-nervös! På onsdag eller torsdag kommer bomb-limpan (Linn) upp till mig och sedan om 8 dagar kommer Camy upp:) 

Tenta på fredag som sagt och jag fattar nada, sånt gillar jag! Hade velat gå på bio och se Pirates of the caribbean vet ju dock inte om någon vill följa med mig.... Jag är ju såklart lite förälskad sen några år tilllbaka:



Okej idag de sista av de 4 jävla seminariumerna, de gick som vanligt dåligt. Hatar grupparbeten nästan lika mycket som att stå framför en klass och predika.....Bara tentan kvar den 27 sedan sommarlov, hoppas på ett mirakel att jag klarar tentan.

På söndag är det en Colour of Love utbildning här i Umeå( åka på festival och dela ut kondomer), jag har inte tackat ja då det skulle vara Peddan in the park på lördagen och att jag var givet bakfull. Men icke inget peddan och ingen kurs. Kul liv jag har. Är så ensam, hade behövt en kanin!

Går det att titta på Greys på kanal5play tro? Hoppas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0