MHS I MITT <3 (?)

En tjej i min klass ska på grund av "speciella omständigheter" få göra fysiologifuckingjävlacptentan innan midsommar & slipper vänta tills augusti. Hon kommer i sommar att bo två mil ifrån mig. Vi tänkte då ; fett gött vi pluggar tillsammans och skriver samma tenta, samma plats, samma dag tillsammans helt enkelt. Tror du de jävla h--lärarna gick med på det? Eh  nej för jag saknar speciella omständigheter. En vacker dag kommer jag göra något riktigt dumt. jag blir så jävla arg att jag kan döda någon.  Men snällt lixom han gör endå ett extratentafanskap innan aug. varför fan då inte dra ut en extra kopia till mig?°! Inte en chans jag klarar den i augusti heller. Kommer inte titta idioten i ögonen och absolut inte tillltala honom, han är inte värd min uppmärksamhet för jag är sååå mycket bättre än honom. Min tanke var då. Ehm ska jag skaffa ett ADHD intyg? För damp har jag garanterat och aggressionssvårigheter. Är det inte värt ett intyg tro? Mina föräldrar har alltid sagt att jag måste ha någon bokstavskombination, så ja i guess so. Men ett sådant intyg tar tydligen flera år, så ja jag är körd. Jag hatar MHS & NÄSTAN ALLT RUNT OM KRING. Ops caps lock.... Nej men vi hade en av världens bästa lärare i förra kursen. Hade han varit yngre eller jag varit äldre hade jag varit frälst. Och nej inte alls snygg, men helt underbar.

Nej nu är jag så arg så nu är det nog bäst jag går och lägger mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0