man kan sola med det



Världens bästa löspuder kommer ifrån Mary Kay och kostar runt 249 kronor. Jag har i livet prövat en jäkla massa puder, både billiga och svindyra. Egentligen är väl vanliga hårda puder det bästa men detta håller längre och man måste vara ekonomisk. Tillsammans med Mary Kay foundation kan det täcka det mesta. Det bästa med Mary Kays smink är att man kan sola med det! Jag är väl antagligen den enda i hela världen som hatar mineralpuderfoundations. Men har du en perfekt felfri hud förstår jag den måste vara bra, det ser väldigt naturligt ut. Men den ska ju fungera som foundation men måste säga att den täcker sämst så nej jag kör på det gamla hederliga foundation + puder.



Världens bästa foundation, kommer inte ihåg vad den kostar men det är ungefär som pudret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0