Klädproblem

Älskar när man bestämt vad man ska ha på sig och de inte matchar som man hade tänkt. Bussen till stan går om tio min, jag får helt enkelt cykla i stället. Fick som sagt låna en fin kjol av Emma men den matchade inte alls till kavajen. Inte de att jag måste ha kavaj. Men jag har så jävla feta armar så jag måste ju dölja dem på ett eller annat sätt, därför funkar inte kjol och linne. Och gå ut med en vanlig svart kofta jag brukar ha till skolan känns bara boring. Så får vi se om stan kan leverera mig något lite mer somrigt som passar till kavaj eller om jag hittar något annat att dölja minA feta armar med. Kanske ska köpa ett armband eller halsband också när jag endå är där? Aja nu måste kjag fixa mig! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0