JAG VILL HEM TILL SKÄRHAMN PÅ SOMMARLOV

Nu ska jag börja / försöka plugga. Jag känner inte att jag lärt mig något, sågade som vanligt på gårdagens kursutvärdering. Antingen är det mig det är fel på eller så är det fel på alla andra, tror stenhårt på de sistnämnda.

Snart ska jag med Gördis och Ninja till Appo, eller a jag ska sitta utanför med vovven :) Tänkte vara somrig och köra klänning med bara (vita) ben!

JAG VILL HEM TILL SKÄRHAMN PÅ SOMMARLOV, jag är less på Umeå nu. Jag vill hem till alla, rida och jobba så jag kan få tjäna lite pengar. I år ska jag då inte bli sjuk! I somras var jag sjukskriven mer än halva sommaren då jag bara blev sjukare och sjukare efter min och Camillas turné till Peace And Love då jag till sist hamnade på sjukhus och låg där i fem dagar. De visste inte vad det var med mig, stod mellan körtelfeber, hjärnhinneinflammation och något mer. Till sist hade jag "bara" körtelfeber (kyss-sjukan). Jag blev så allvarligt sjuk för de hos mig satt framförallt i huvud och hals. Jag trodde jag skulle dö, de trodde mamma och farmor med. Men icke här är jag och jag är mer lättpåverkad än någonsin.

Nu måste jag plugga ! pusshaaj

Kommentarer
Postat av: 666

Jag vill ha dig hem på sommarlov.

2011-05-20 @ 14:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0