inte kul



Min webcam är rätt så mycket roligare än att studera. Jag är så less att jag inte vet vart jag ska ta vägen? Vad fan gör jag på MHS ?` Inte en susning faktiskt. Varför fan slängde jag inte i alla fall in en jävla ansökan på Studera? Jag känner kul att det kommer sluta med att jag har tre tentor i augusti, sånt gillar jag..

. Jag känner mig inte ens pepp på att flytta längre, att jag snart får besök igen måste väl vara ljuspunkten i så fall. Men ärligt talat MHS känns så sjukt inriktat till att bli inspektör & om jag nu gett upp mina drömmar vad fan håller jag då på med!? Jag vill läsa djurkurser och jobba med djur punkt slut!! Jag känner att jag ganska fullkommligt skiter i allt annat vi läser om nu, fysiologi inte kul. Läsa om hur man ser ut inne i kroppen inte kul. Att man är född hypokondriker och tror man har alla sjukdomar man läser om inte kul, att man får ont i alla kroppsdelar man läser om, är inte kul. Vi har enligt mig läst en enda vettig / rolig kurs, förvaltning.

Jag vet inte vad jag ska göra, det finns ju inte direkt något annat lockande i Umeå. Får väl köra på ett tag till och se hur länge jag står ut, men jag vill ju inte få psykbryt hela tiden för det är inte värt det. Kanske blir livet roligare när man flyttar närmare alla kompisar och slipper vara ensam 24/7? Just nu vill jag bara festa, åka hem och ha sommarlov ( sola & bada ) och sen då såklart jobba. Skulle inte sitta helt fel med lite pengar, absolut inte nu när man vet hur sjuka studieskulder man har dragit på sig. Ska bli skönt att betala av datorn, det enda som jag hittils har betalat av är 325 kronor...Och med tanke på att jag inte vill ha avbetalning liggandes på alla tre år jag kan så vill jag jobba och bara betala in så mycket jag har råd med.




Kommentarer
Postat av: Emma

GISSA VEM SOM SÖKT PÅ MASSA LGH PÅ TVISTEVÄGEN IDAG? Jaaaaag! Tänk vad nice om vi blir grannar!!

2011-05-16 @ 21:50:05
URL: http://hejaemma.blogg.se/
Postat av: Limp

Du är jätteduktig min lilla knodd !!

2011-05-17 @ 07:57:30
Postat av: Lejon

Du kan dricka rosé på min balle 24/7 när du flyttar till tvistevägen

2011-05-17 @ 13:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0