End of the World? Free Entrance 21/5 @ Corona

Jag har ändrat mig, jag tycker detta evenemanget lät trevligare på lördagen. Om jorden inte har gått under på lördag så är det självklart att det ska firas!:

End of the World? Free Entrance 21/5 @ Corona

Om 12 dagar flyttar jag, det är helt amazing. Jag skulle egentligen inte få hämta ut nyckeln förräns klockan tolv den första juni, så jag mailade dem och får eventuellt hämta ut den redan den 31. Om 5 dagar får jag det alltid lika efterlängtade studiebidraget. Dock kommer det bara att vara på 4000 & så ska hyran betalas och vips så har jag bara 200 kronor kvar, Life's good!

Jag vill bara gå i ide, jag är trött och vill inte plugga nått mer. Men icke, jag måste plugga sen innan jag drar till Emmapemma. Kanske ska vi gå på bio också, thihi !! Kaninfebern har förresten inte lagt sig än, jag är precis lika taggad som innan! Erik och Maria i klassen har sagt sig kunna vara barnvakter, nu är det ju bara att köra. Men måste såklart vänta enda tills hösten :/

Nu frulle, pussstjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0