Diskberget bara växer

Jag är numera inte bara less på skolan utan allt därtill, inte blir de bättre av att man trånar efter någon man inte kan få. Diskberget bara växer, det är nog inte de enda som växer..

Man märker att det börjar bli dags med en ny sladd till mobilen när det börjar surra om den...  Såhär har den sett ut ett tag nu och det har varit glapp i den i flera månader. Köpte en ny på tradera för 49 kronor inkl. frakt. Jag <3 tradera, ska försöka tröst-shoppa något mer kul.




Jag har nu sett veckans viktigaste program; Hellcats följt av Gossip Girl. Så ja känner jag inte har så himla mycket liv. Borsta tänderna och sova låter skönt! Då hinner jag med en tidig promenad innan jag ska gå till ÖoB och köpa flyttlådor. Bävar för att det ska vara visning här i veckan. Hallå kaos jag flyttar om lite mer än en vecka och jag har inte börjat packa än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0