BRÄNNBOLLSFESTEN, MASKINEN @ CORONA 27/5

Igår träffade jag Mumsan & Huuvisen i Naturvetarhuset klockan nio. Vi hann la plugga cirka 10 minuter innan Camilla ringer och släpper en bomb. Det blev mycket svårt att koncentrera sig efter det! Vid tretiden så åkte vi till Maxi och handlade lite. Mumsan är så rolig, hon har en beslutsångest som heter duga! Jag handlade hårfärg och en hel del mat inför morgondagens besök. I morgon kommer både Linnsan & Camy upp! Det händer ytterligare fyra saker i morgon:


Tentan känner jag mig just nu bara sinnessjukt opepp på, jag fattar inget och vill bara ha sommarlov. Det är inte att rekomendera att hålla på och flytta mitt i allt heller.... Jag har nu 5 flyttlådor och 3 snygga blommiga lådor på mitt golv + diverse andra prylar såklart. Idag klockan 11,15 är det visning här. Åh så kul. Och idag ska jag plugga med Oskar och han är allt annat än morgonpigg så då får jag helt enkelt lämna huset först 11.

Nu ska jag stryka, åh så kul! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0