9,15

Sitter nu och skriver om en proposition "Avgift enligt Studsvikslagen", spännande va? Så jävla tråkigt är det, men idag är det fredag och det betyder att det inte är någon skola förräns på måndag :) ! Dock har jag varit så slapp så jag inte pluggat något i veckan så jag får väl försöka ta mig samman och göra det i helgen. Tänkte också åka till Ica Maxi en sväng, men det kanske jag gör idag efter skolan i så fall, vi får se! Kanske skulle möta Erik på stan idag med, så ja vi får se :)

Ska faktiskt bli jätteskönt att inte göra nått alls i helgen, visst helst hade jag väl velat festa men jag är rätt pank om man säger så. I veckan får jag förhoppningsvis låna pengar så jag har att spendera de sista helgerna i Umeå! Det blir fest nästa helg, fredag den 13, veckan efter det och i alla fall tvådagars 27-28. Jag skulle kunna tänka mig att gå på både Maskinen och Veronica Maggio, men Veronica helst såklart! Men Camilla bestämmer :)



Helt okej bakgrundsbild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0