9 dagar till Tvistevägen

KÖTTET I MIN MUN HAR SPRUCKIT, JAG TROR JAG KOMMER ATT FÅ EN VISDOMSTAND. Hur sjutton ska de få plats i min lilla söta mun? Jag har panik, jag var 100% säker jag inte skulle få några visdomständer. Jag pratade om det senast förra veckan. Min pappa har nämligen inga och jag drog på gymnasiet ut mina 2 sista mjölktänder! Detta känns inge kul alls ju, det gör ju vrålont med tänder!

Såg nu att Camilla igår smsat att Gurkan against all odds åkte ut så nu är det bara Simon kvar som är galet jobbig. Gud va skönt.



Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig  dag för idag är det 9 dagar till Tvistevägen, hurra hurra hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0