8,52

"Bara" dammsugning, köksbordet och organisera mina flyttlådor kvar.... Frågan är hur tidigt man vågar dammsuga i en lägenhet! Tror bannimej jag börjar 9. Städa är då inge kul alls när man städar för man måste. Som den lojala hyresgäst jag är vill jag ju inte att min hyresvärd ska behöva skämmas för att jag städade som en kratta. Asså jag kan knappt bärga mig tills på onsdag då jag FUCKING FLYTTAR!



Camilla kommer ju upp i morgon hon också men hon stannar för att hjälpa mig att flytta. Får i sommar när jag har lite mer pengar ge henne något som tack för hjälpen. Får se vad den lilla damen önskar sig. Förhoppningsvis så kommer hon att flytta hemifrån till hösten och börja plugga, så kanske något sådant? Annars en liten tripp någon stans? Vi får se!

Hoppas Oskar tjatar på mig sen så jag får gjort något, jag är så förslappad så jag tror jag dör. Jag orkar inte ens tänka på skolan. Jag ska be till gud i morgon att jag slickar G-gränsen och får godkänt, dock känns det ganska omöjligt men jag ska jobba på det. Asså tänk i morgon är sista dagen i skolan! Omtentorna är runt 27 aug och skolan börjar först den 5 sep. Jag har sedan sommarlov!!! Dock blir det ju jobb från och med den 7:e (?) tisdagen efter flytten i alla fall. Men jag ser verkligen fram emot att jobba, tänk att ha pengar som man själv har tjänat ihop! Datorn ska ju dock betalas och det är väl kanske allt annat än festligt, har ju hitills bara betalt 325 kronor för den....

Puss nu strax dammsugning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0