5 Maj

Varför stannar jag uppe och tittar på Big Brother? Jag blir så trött att jag känner mig utvecklingsstörd, inte okej. Försöker vakna till liv med "dålig" musik på Youtube, för mina spotifytimmar vill jag ju inte slösa på direkt. Min ekonomi går inte runt som den är så betala 99 kr/månad för spotify premium, nja. Jag kommer ju få ännu dyrare hyra + börja betala för internet mm...

Fick en trevlig lapp på Lindex, handla underkläder för 300 och få 100 kronors rabatt. Dock insåg jag just att det inte är på priolistan, bikiniöverdel är prio ett! Har du små bröst finns det en bh på Lindex som heter Bomb Shelf, den består av kanske 80% vaddering och dina bröst kommer hux flux att se ut som sillisar. Jag har bildbevis på en söt tjej, dock får jag inte lägga upp den :/

Till bussen om en timma, innan de; smink, hår, mat och dusch OPS! pUSSTJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0