4 Maj

Godmorgon godmorgon idag är vi "lediga" men ska mötas gruppvis och förbereda oss för fredagens seminarium, jippi vad peppad jag är.............. Jag borde verkligen inte se på Big Brother på kvällarna, idag satte jag endå klockan på halv åtta endå är jag apatisk..

Senare idag ska jag antagligen och uträtta ärenden med mumsan efter det :) Sedan äntligen hem och fortsätta med städningen. Jag har rätt svårt att förstå hur sjutton jag ska orka plugga nått såhär trist samtidigt som jag flyttstädar? Min diciplin är ju inte den bästa.. Men får väl försöka tänka att jag inte vill ha miljörätten i augusti den också. Jag längtar verkligen hem till Skärhamn nu asså, här är kallt och mulet och jag är less!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0