2 Maj

Ibland har man riktigt flow fastän man är nyvaken. Jag ringde till klarna och verkade dum och var riktigt trevlig, detta resulterade i att hon tog bort de 50 kronorna som var påminnelseavgift. Fast jag trodde jag hade rätt. Beställde hem en klänning som var snygg på nätet men i själva verket var den tant-beige. Så jag skickade självklart tillbaka den, då var det ju fraktkostnad för de hade skickat den till mig + returen. Självklart trodde jag det då skulle komma en ny räkning när de fått tillbaka klänningen på det återstående beloppet, men icke. Så fick betala 45 kronor för frakterna....... Tacka gud för den underbara telefonistbruden som så snällt tog bort påminnelseavgiften på 50!

Ny kurs idag, hoppas den blir kul. Jag har ärligt talat inte vågat kolla i kursboken än, den ser så tjock och hemsk ut. Men efter skolan ska jag och mumsan träffa hunken Erik Lejon så det kommer att bli dagens höjdpunkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0