18 Maj

Skrev just ett låångt inlägg som försvann, me like. I alla fall i morse gick jag upp tidigt för att städa småsprang sedan till frissan där jag toppade mig. Mitt hår är nu superfresh, dock lär jag troligtvis behöva färga om det en sista gång innan jag åker hem och siktar blont. Sprang in en snabbis på banken och gissa vad endast tio nummer före mig, sist var det 40 så jag satt snällt och väntade och satte in mina 600 kronor. Mötte upp Kristoffer, sedan kom Oskar. Vi chillade runt på stan och jag letade efter något långt och färg-glatt åt de rosa hållet. Men nono hittade inget, inte heller Oskar som ville handla hittade något. Segt, jag la de mesta av mina pengar på alkohol, sånt gillar jag! Så åkte jag med min blivande granne Oskar hem och kollade på hans nya lägenhet (på tvistevägen). Han bjöd på te & godis och jag fick med mig ett paket disktrasor hem, sånt gillar jag! Åkte efter snabbtitten hem och röjde undan lite och sen kom Erik och hälsade på :)

Orkar inte skriva om  om det spännande som hände idag + hultsfred 09 så det skjuts upp på obestämd tid! Imorgon ska de komma mäklare och plåta här. Jag har städat men är endå fett nervös.

''

Världens snyggaste radio i "fejkskinn"! Claes Olsson 399 och Mumsan den fanns i vitt också!



Min shopping , 550 kronor fattigare  men förhoppningsvis det sista jag kommer att förtära i Umeyå-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0