17 maj

God morgon seminarium om en timma och furtiofeeeeeeeeeem minuter, sånt gillar jag! Jag är så sinnessjukt oladdad och vet i katten hur rätt vårat/mitt svar är på fråga 8c, inte kul!

Men en annan sak som är kul är att jag antagligen idag ska pallra mig till Corona och köpa förköp för Maskinen & Maggio till min lilla Linni, sånt gillar jag på riktigt! Att Emma Kallin igår sökte en massa lägenheter på Tvistevägen är då inte heller helt fel, sånt gillar jag med!

Imorgon, onsdag ska jag till frissan och kapa mina slitna toppar, inte helt fel. Men när jag tittade på en viss tjej i klassen som hade de slitnaste håret jag någonsin skådat i mitt 19åriga liv kände jag endå att jag var på det torra, thank god! Efter frissabesöket ska jag på stan med Oskar och så tänkte jag titta på hans nya lägenhet. Efter det kommer nog Erik och kanske mumsis med? Det ska i alla fall bli en trevlig dag :)

Pussss  <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0