15,45

Nu kom äntligen det efterlängtade brevet på posten. Jag som precis hade gett upp hoppet. Dock tror jag att rakhyveln måste fallit ur. Kuvertet var helsönder, men de bad som tur var om förlåtelse :)



JUst hemkommen ifrån skolan, nu mat och sedan ÖoB med grannarna (hund och tant). Det ska faktiskt bli helfestligt, efter det blir det bokläsning och sedan läsa igenom dagens powerpoints och till sist mina favoriter. Diska och städa...

Jag hade 20 minuter på mig på vasaplan och jag var då på Appo och köpte Ipren och deo, på ica och köpte tops och var på blomsteraffären och köpte näring OCH så var jag hos skomakaren och fixade en trasig knapp på min jacka. Fysatan vilken sexig varelse. Han var lite äldre, kanske 30. Asså det läckraste jag sett på flera månader, han har troligtvis krossat hundratals hjärtan i livet, det såg ut så. Han hade till och med snygga kalsonger, att jag inte dog. Jag kommer in där och så är han där, hur många skomakare är snygga? Öh!? Hur många är under 60!? Jag säger bara Oh my god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0