15,44

Nått som stör mig nått fantastiskt är folk som har sina djur eller barn som visningsbild. En sak är ju om man själv är med på bilden? Under en del omständigheter är det okej till exempel dödsfall eller nykomlingar. Men annars!? Ska man bli vän med någon så vet du ju inte om de är rätt person när du ser en bild på ett jäkla djur eller en bebis?! Så fantastiskt störande. Föräldrar som blir taggade på bilder på bebisarna är samma grej. Vad handlar de om? Att kolla vad jag lyckats få fram eller vadå?! Man kan väl lägga upp bilder på sin bebis. Men hur jävla kul är de för oss snokintresserade då när vi bara ser en jävla massa bebisbilder!? Dör vad irriterad jag blir

Kommentarer
Postat av: jannis

fin blogg hur har du fåt din sido panel på höger sida :)

2011-05-09 @ 19:21:50
URL: http://jannisk.blogg.se/
Postat av: petra ramstedt

jag kan faktiskt hålla med dig där!

2011-05-09 @ 19:54:29
URL: http://theregoesmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0