12,56

Igår åkte Katerina äntligen ur Big brother, jag trodde att hon var un touchable och att min favorit Peter eller äckel-Gurkan skulle åka. Men jag Hannah och Camillis röstade på Peter och yes han satt kvar! Nu hoppas jag framförallt att Gurkan och Simon åker ut de två kommande veckorna. Simon verkar helt tappad, så lugn, trist och efterbliven att något måste vara fel. Folk tror säkert att jag skulle tycka han är attraktiv på grund av hans dialekt, men verkligen inte! Det är mer så att det kliar i hela kroppen när han säger hon istället för henne och du istället för dig. Sånt tänder jag verkligen till på. Blä blä blä!!! Rätt löjligt jag bryr mig men man blir ju fast!

Jag har tills nu legat ute på gräsmattan och solat sedan i morse, jag råkade till och med somna till några gånger. Nu borde jag städa innan jag ska på tårtkalas till Carlshem klockan 18 :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0