12 maj

I morse cyklade jag för första gången de 4,4 km jag har till Universitetet, det tog endast 20 minuter i brutal motvind!? Vilken tjej jag är. Vrålseg dag idag 10-15 & efter skolan tog jag en tripp till Nordea och cashade lite pengar (jag har Tjörns Sparbank), jag insåg jag hade ett litet sparkonto där så jag såg min chans. Efter de cyklade jag vidare till Lindex och införkaffade mig en fin ring för 59 kronor.

Kollar i Rustareklamen nu, spetisar för 10 kronor,  när började Rusta sälja trosor? Det börjar dra ihop sig, Linngull är på flygbussen mot Landvetter och här sitter jag och min lägenhet är kaosrörig, men det kirrar jag. Sätter på Lite peppig musik & börjar städa så smått. Fick köpa bröd & pålägg och fil så Linn har lite att välja på ikväll/ imorgon morgon jag kände det var väl tomt i min kyl!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0