10,08

MIN ÄLSKADE BÄSTIS SEN JAG VAR CIRKUS 5 ÅR KOMMER UPP TILL UMEÅ PÅ TORSDAG! Våran gemensamma historia började kanske ett år innan förskolan. Jag gick hos min dagmamma Majvor tre eller fyra hus ovanför Linnsans (föredetta) place i Kroksdal. Majvor lånade då mjöl av mamma Annika och ja på den vägen är det. Sedan gick vi samma klass 1:an-9:an. Sen dess har vi hängt ihop, vi har stundtals inte umgåtts så mycket men de känns som vi endå alltid vet vart vi har varandra. Det blev ju lite så när jag först i ettan flyttade hemifrån och hon pendlade till Kungälv och sen när jag flyttade hem igen kom ju Camilla och Jasmine in i mitt liv. DET SKA BLI SÅ JÄVLA SKOJ HON KOMMER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0