10 Maj

God morgon mina kära vänner. Idag ska jag gå med bara bleka ben till skolan, sånt gillar jag! Efter gårdagens vakna med the voice så blev jag i alla fall avskräck från brun-utan-sol så satsar på en naturlig bränna :)

Igår kväll vid elva fick jag ett mail om en tjej som ville köpa en av de tråkiga böckerna jag hade till förra kursen. Jag sa visst skickar när du satt in pengar. Pengarna är inne och jag har slagit in boken och satt på 4 frimärken! Det fattas två så ska hinna till Preem innan skolan också. Gå plus 180 kronor är helt okej när man hade 30 på kontot :)

IDAG SKA JAG KÖPA BILJETTER TILL MIG OCH CAMILLISEN PÅ CORONA 27&28 MAJ, DÅ MASKINEN OCH VERONICA MAGGIO SKA SPELA :D En dag kostade 199 och två dagar 350, vi tänkte det var lika bra och gå båda dagarna då vi inte vet vart annars folk skulle gå när Corona har sådana "dragplåster". Så vi hoppas som vanligt på fullt-ös-medvetslös!

Om 2 dagar kommer Linn, Camilla kommer om 17 och pappa kommer om 21 och om 22 dagar flyttar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0