10 dagar kvar

Godmorgon söta du. Jag vaknade klockan sju, då hade jag alltså sovit i fyra timmar. Då kändes det som att jorden skulle gå under faktiskt, var allt annat än taggad. Men cirka 45 minuter senare så lyckas jag somna om och vaknade så sent som halv 10. Jag mår så mycket bättre men idag blir det inte många knop! Jag ska gå till Ica och köpa något onyttigt som jag ska smaska på.

Dock har jag tvätt-tid klockan 12 & just nu känns det mest jävligt jobbigt att behöva bädda rent och sånt. Men om 10 dagar flyttar jag till Tvistevägen! Jag såg igår att skolans snyggaste kille också bor där, jiho.

Kvällen igår kort: Klockan 16 börjar vi dricka och festa hos Martin, sedan sent så gick jag och Määdz upp till en tjej som hette Nancy och var där ett tag. Sedan gick vi tillbaka till Martin, gick till Corona. Det var gratis och jag var inte ens nära på att inte komma in, sånt gillar jag! Så hängde vi in jackorna och väl där står en snygg kille i röda byxor så säger Catrin men de är ju ERIK! Så blir jag alldeles till mig av glädje. Han var där med några kompisar, kul kul! Sen gick vi la upp till dansgolvet. Catrin viskar diskret.......... Vi är väl där några minuter sen känner jag någon bakifrån så är det Karl min gamla klasskompis hemifrån. Sen va de massa småskoj händelser och Madelene försvann, Emma & Elin och Martin drog hem så det var bara jag och Huuvisen kvar till sist. Så hittade hon någon jag tror hon kände  och ja då träffa jag han som jag råkade strula med. Men han var för seriöst på så jag blev bara rädd när han kallade mig Emma, hade vi ens hälsat? Så ja till sist så rymde jag. Sen på dansgolvet var det en snygg kille som ville dansa med mig, han tittade massa. Jag är sååååå feg så vågade inte gå dit. Så känner jag nått väldigt nära mej, jo en 1,50 kille bakom mig. Ja och sen försvann snyggot, ibland blir man bara sååååååå less!

PUSSHEJ , jag har 2 eller 3 big brotheravsnitt att ta igen så ja nu blire big brother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0