1 MAJ

Tog bussen fem över åtta ifrån Nydalahöjd utan smink, bara ben, så kort klänning att den ej syntes under jackan och såklart solglasögon. Alla jag mötte tittade på mina ben, bländande vita:) Poliserna som körde förbi skrattade, så sleten såg jag ju inte ut!! På ICa Gourmet köpte jag en liter äpplejos som jag nu druckit upp, mums

Igår började kvällen hos mumsan, vi drog och handlade grill mat, grillade och hade supermys. Drog sedan på infyttningsfest sedan Corona. Vi stannade vid IKSU-bankomaten och tog ut pengar därifrån - Corona så lyckades mumsan tappa sitt kontokort. När hon insåg det, några meter efter där vi betalt inträde blev det helt enkelt för mycket. Så vi begav oss hem så hon fick sova, ingen aning om var klockan var men jag tror inte den var speciellt mycket alls. Jättetrist vi kom in (jag med!?) och drog direkt, extra tråkigt med de 80 kronorna. Men jag förtjänar att hjälpa till, det brukar ju alltid jag som blir fullast, men inte igår :) Och mumsan är ju så snäll så det är ingen fara. Som jag sa till henne i morse, jag måste ha sjukt tålamod när jag är full, du var ju rätt jobbig. Puss Mumsan och tack alla söta för en mycket trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0