Våren är här

Kom precis hem ifrån en 50 minuters underbar promenad i solen. Jag hade på mig min nya vårjacka med stor halsduk, solglasögon 0ch mina kitttylurar. Kände mig halvcool. Hittade en halvcharmig bild på min jacka inne på Monkis hemsida, personligen tycker jag att den är mycket finare på riktigt.


Nu börjar det bli dags att ta tag i det som jag dragit mig för hela dagen, pluggandet. Men all tvätt är tvättad och upphängd eller ligger nu i tumlaren. Jag har till och med varit crazy och blekt mina missfärgade kuddfodral och linnet jag spillde juice på :)

Jag börjar bli hungrig. Hela min promenad tänkte jag på mat. Jag kom på att jag faktiskt beställt nudlar också, snacka om att jag längtar tills det kommer. Såg ut som någon motsvarighet till glasnudlar, mina favoritnudlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0