Måndag

Ligger här i soffan helt osugen på fet frukost och tänkte ta tag i frågorna. Jag googlade njure, kan ju säga såhär efter det vill jag då verkligen inte ha frukost. Tur jag knaprade några valnötter innan. Madde i min klass tipsade mig om http://www.finest.se/katrin , hon går på LCHF och lägger upp veckorecept. Dock hatar jag finestbloggar, går inget vidare för mig när jag ska leta efter gamla inlägg. Hade velat vara med från början, när hon var tjock efter alla mammakilon.

Kan ju berätta att jag aldrig varit så här törstig och sugen på vatten någonsin innan i mitt liv sedan jag ändrade min kost. Men jag läste någon stanns att det är för att kolhydrater lagrar vatten? Känns ju som det vore sant i alla fall. Måste äte frukost endå jag är hungrig.

Ägg&bacon blir det nog, halvsugen..... Men till lunch blir det tacogratäng, det ser jag fram emot!!

Om två dagar har jag haft mitt körkort i 1 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0