LCHF FAIL + PAJ

Okej idag en jag tror ännu värre redovisning, jag dog igen.. Stod och tänkte snälla kan jag inte bara försvinna ifrån jordens yta, tyvärr gjorde jag inte det...

När jag kom hem så bakade jag helt sinnessjukt vidriga lchf muffins som jag hade tänkt kalasa på senare.... Jag gjorde en halv sats vanliga muffins som jag tänkte ta med till Mumsan och Erik ikväll och tänkte äsch jag gör samma till mig fast byter ut ingredienserna, fyfan! Jag kanstade dem direkt, helt galet äckliga. Så det gör jag då inte om!!


Sen bakade jag en LCHF "paj" också. 225 grader,

Botten
Smält smör
4 ägg
1 dl grädde.
In i ugnen tills det är klart .
fyllning
1,5 dl grädde,
en del ost,
ett paket stekt bacon
två dl creme fraice. Häll på skalet och grädda i mitten av ugnen tills det är klart :)

Bilder kan komma senare. Ska betala en räkning, eller rättare sagt lägga in så den dras den 25/3. För just nu så har jag hela 22 feta kronor på mitt konto, tycker redigt synd om mig själv. Är slut ska strax gå på promenad och sedan hämta ut mitt paket på posten :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0