KuL......

Mina dubbelsängs/ 160 sängs planer gick just i kras. Efter att ha varit hos Martin två dagar förra veckan kände jag att det faktiskt inte kommer få plats. Satan vad sur jag är. Jag hade hittat matchande byrå, låda att ha under sängen och massa mer....... Får väl köpa en 140 säng dådå, jag bor ju endå själv. I min 140 säng hemma är rekordet vi sovit i den 3 pers. Inte för jag sov något, men det kan ju ha berott på annat..... Jag är galet frustrerad. Inne på IKEAS hemsida så väljer man att söka på antingen dubbel eller enkelsängar. Har än så länge bara hittat en 140 säng, inne på dubbelsängar?! Inte är det väl en dubbelsäng endå?

/ SUR TJEJ

Kommentarer
Postat av: 666

hahaha kan ju ha berott på annat?

2011-03-26 @ 12:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0