Fettisdagen

På min promenad till stan mötte jag en mamma med barnvagn, liggbarnvagn. Alltså ett litet kiddo, han skrattade åt mig. Blev först lite sur och tänkte ser jag så rolig ut i kittylurar och heltäckande solglasögon!`? Men sen kom jag på han kanske bara var avis på hörlurarna. När jag sedan skulle gå om en tant kände jag tantparfymen redan på 2 meter. Inte ens jag är så fixerad. Jag hade inte ens smink.

Väl på Stadium kom jag mer hittade en snäll kille som hjälpte mig hitta skor. Han hittade mig ett par helt okej Easy tone på rean. 499 istället för 999. Vårens nya kostade 1099 så jag var glad! Ska bli en utmaning att gå med dem helt klart.





Väl på stan tog jag mig en tripp till ICA Gourmet. Jag handlade lite bra och ha grejer för LCHF då såklart. En vacker dag när jag har tid ska jag dokumentera min matlagning!



4 dagar i rad har jag nu varit på ICA och har handlat för mellan 120-160 kronor varje gång. Så jävla mycket pengar det blir på basvaror nu, innan hade jag ju allt hemma!!

Fettisdagen idag, tyvärr blir det inga semlor idag. Annars var det gratis smakprov på ICA. Erik smsade mig förut: Be fat and proud today, idag är det internationella kvinnodagen. Inget vi svenska kvinnor behöver fira kanske, men värre är det i u-länderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0