Blondes have more fun!



Min gymnasieklass. Själv kom jag in sent och x antal personer hoppade av. Jag hatade majoriteten enda fram tills i våras. Vi hade en jävla massa bråk och även en hel del krig som slutade i att vi alla blev tvingade till kuratorn. Tror jag blev tvingad mest av alla.



SNYGG- Laura



Jag och Sandra



Min själsfrände och jag



Snälla kan du inte bara flytta hit?



Farmor, söt-chey, Oskis och Farfar



Yes vi kom med i tidningen!



Pappa, Jag , morfar och mamma



Glada tjejer får vara med på kort



Två självklara favoriter



Morfar Mamma och jag



Jag, Tompa, Chasse och Camy



Hemma innan jag skulle till stan. Julle gjorde allt för mig för hon  trodde jag var dräggfull. Tyvärr var det inte fallet. Men efter jag åkt flak både med klassen och sedan själv med Camilla så blev jag galet speedad så jag var så pussig på allt och alla.



Kvällen slutade väl sådär, här bara en repa. Kom en till och har fortfarande två långa snygga ärr på min vad :)

Anledningen till att jag från början la upp så mycket sommarpix var för att så snygg hårfärg jag hade på studenten har jag aldrig haft. Självklart finns det bara mösskort. Men på korten i solen ser man rätt bra- När mitt hår återhämtat sig ifrån blonderingshelvetet så kommer jag garanterat att bli blond igen. Blondes have more fun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0