6 Mars

God morgon! Söndag och jag mår hur bra som helst! En sak bara jag är så sinnessjukt sugen på mat, riktig mat! Inte några jävla fettbombs måltider! Nu förstår jag vad Viveca och Christian menade med tråkig diet. Tänk min frulle idag bestod av avocado och skagenröra. Jättelyxigt låter det, men svårt att få i sig på morgonen. Endå duschade och tvättade jag innan så det dröjde över en timma innan jag åt frukost.

Jag är ledig hela veckan så jag ska gå in till stan någon dag (om det är fint väder) och köpa mig en LCHF kokbok. Om en vecka när min beställning kommer ska jag fira dagen med att baka något riktigt smarrigt. Jag beställde ju mjöl, socker, vaniljsocker och mjöl så jag kan reda mina fettmasåser! Jag såg potatis i kylen och kände ska jag ge upp? Tittade ner på min mage och ändrade mig snabbt. Vet inte hur det ska gå med aknen när jag trycker i mig fett. Känner redan nu att det är kaos men jag hoppas det går över när kroppen vant sig!

När tvätten är klar om 35 min ska jag ut på en långpromenad och inviga min nya vårjacka, underbart! Vi har nu 3 grader varmt, tropiskt!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0