20,12

Lärde mig göra en ny sås idag. Först fond + vatten, buljongtärning funkar. Så ska de koka ihop lite gott och sedan grädde. Mums och kändes bättre att att börja från början med grädde och mjölk. Jag gjorde såsen till mina fina sejfileér som jag ska kalasa på i dagarna, hällde i lite citron (på flaska) och lite dill. Blev jättebra.

Idag fick jag min senaste beställning ifrån Mary Kay, eller fick och fick jag gick och hämtade den idag. I paketet låg det en ansiktsrengöring, ansiktsvatten, ansiktskräm och en ansikts mask så nu har jag så jag klarar mig ett bra tag. Men insåg att min foundation strax är slut så beställde en ny idag:) Mary Kay har amazing foundation. Det börjar tryta på mitt puder också. Men det är så galet dyrt med smink så jag får avvakta, känner mitt konto för ansiktet just nu är galet övertrassat.

Jag har träningsvärk i mina rumpmuskler, wow vilka skor jag har. Jag är överlycklig. Förresten förut när jag var ute och gick så kollade jag rakt fram så brummade det som fan brevid mig, så kollade jag så var det två killar i en Epa..... Några minuter senare så möter jag två andra killar, denna gången i en snygg bil. Klart jag kollar lite, men gash va de stirrade på mig. Kanske gillade de mina kittylurar eller så har de aldrig tidigare sett en tjej. 100 meter senare kör de förbi igen och glor. Men vet du vad? Jag är för gammal för att kolla på killar i bil. 93orna får förfan körkort iår. Spänningen försvann direkt 2010 när 92orna fick körkort. Men innan från 15 i alla fall var det väldigt spännande- Men såfort jag på sommaren såg en riktigt snygg bil så var det en 50 + gubbe...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0